Klacht Grando Keukens en Bad: Kwaliteit Keuken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104858
Gebruiker
Staal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT Ik heb 10 jaar geleden een keuken gekocht bij Grando ter waarde van meer dan € 17.000,00 . Na 7 jaar laat het folie los van alle deurtjes en lades (23 stuks). Grando benaderd met deze klacht. Grando had toegezegd om nieuwe deuren te leveren die wij gewoon zouden betalen (€ 950,00), eigenlijk € 1.900,00 maar Grando had uit Coulance 50% korting gegeven. Na 2 jaar nadat de deurtjes besteld zouden zijn nog geen enkele reactie van Grando ontvangen, bij vragen aan hun zeggen ze dat ze er toch echt mee bezig zijn. Na ruim 2 jaar hebben wij het hiermaar bij gelaten want een oplossing zal er toch niet komen. Tevens de Mandemakers groep benaderd aangezien zij eigenaar zijn van Grando Hun hebben ook geen enkele reactie gegeven. P.S. Na 5 jaar hebben wij van deze veel te dure keuken ook al de kookplaat en oven kunnen vervangen omdat de oven doorgebrand was en de ontsteking van de kookplaat defect.

De oplossing

Dat Grando gewoon de deurtjes levert die wij besteld hebben! Of anders zoekt naar een andere oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    Staal
    Datum
    Geen enkele reactie net zoals de afgelopen 2 jaar. Had niet anders verwacht van Grando

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Staal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen