Klacht Grando Keukens en Bad: Opgelicht d.m.v. 25% kortingsactie

MelissaB

Vol vertrouwen stapte wij Grando binnen. Na een gesprek met de verkoper en het zien van de 25% kortingsactie is ons uitgelegd dat we de 25% korting kunnen vastleggen. Omdat wij nog niet zeker wisten of wij wel een keuken/badkamer zouden aanschaffen bij Grando (maar wel een mooie hadden gezien), en wij ons nog verder wouden oriënteren, hebben wij gevraagd of je ten alle tijden van de vastgelegde 25% kortingsactie af konden komen. Volgens de verkoper was dit mogelijk, wij legden ook nadrukkelijk uit dat wij niet zeker wisten of onze aankopen binnen Grando zouden gaan plaatsvinden. Geen probleem volgens de verkoper. Goedgelovig hebben wij een handtekening onder de actie gezet en een paar weken later een 'vrijblijvende' tekening laten maken voorzien van een offerte. Na een maand werden wij opgebeld met de vraag 'Hoe het zit?' en of wij een Keuken/Badkamer komen uitkiezen en kregen we te horen dat wij deze al hadden gekocht dmv het tekenen voor de 25% kortingsactie. Totaal verbijsterd

Na vervolgens ronduit belachelijk behandeld te zijn door het personeel (3x per telefoon een afspraak hebben gemaakt met de manager, 3x was de manager niet aanwezig op het moment wij daar kwamen) Voelen wij ons verschrikkelijk opgelicht, dit was ons niet verteld.

Wij verwachten van Grando de getekende kortingsactie ongeldig te maken, wegens verkeerde voorlichtingen en informatie over de diensten die door Grando Keukens en Badkamers verleend worden. En een excuses wegens de belachelijke dienstverlening en 'dreigementen' van het personeel. Het vertrouwen is kwijt.

Grando Keukens en Bad
    Beste mevrouw Baijens,

Het klopt inderdaad dat u zich heeft ingeschreven in onze 25% kortingsactie. In verband met het aflopen van de actie hebben wij dit aan u voorgesteld om zo op een later tijdstip bij ons een keuken of badkamer uit te kunnen kiezen met 25% korting.

Het is absoluut niet de bedoeling dat u zich hierdoor misleid of opgelicht voelt. U heeft in de winkel aangegeven dat u inmiddels bij een collega keukenzaak een keuken heeft aangeschaft en daarom geen gebruik meer wenst te maken van de kortingsactie waarvoor u zich had ingeschreven.

We hebben van onze filiaalmanager in Grando Middelburg begrepen dat hij heeft aangegeven dat we deze opzegging graag op schrift ontvangen (post of mail) zodat wij dit in ons klantendossier kunnen toevoegen en uw inschrijving ongedaan kunnen maken. We hadden deze nog niet ontvangen dus vandaar dat u gebeld bent over de stand van zaken.

We zullen uw klacht als schriftelijke opzegging beschouwen en de inschrijving ongedaan maken. Excuses vanuit onze kant als dit negatief op u is overgekomen, dit was uiteraard niet de bedoeling.

Grando Keukens & Bad

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?