Klacht Grando Keukens en Bad: oplossen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 302662
Gebruiker
P. te Nyenhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verkeerde materialen gebruikt tijdens de installatie van onze nieuwe keuken betreffende het onderdeel `Bora inductie afzuig systeem

Met als gevolg een zeer tochtige en koude keuken in de afgelopen winter 2017/2018

De oplossing

Tijdig gehoor geven aan het email verkeer, blijven communiceren met elkaar.
De keuken is geplaatst in de maand mei 2017, de eerste klachten en mail wisselingen lopen al sinds november 2017, toen de kou zijn intrede deed.
Grando beweert goede materialen te hebben gebruikt, terwijl de fabrikant Bora andere (originele materialen )voorschrijft)
Erkend door de Bora monteur ter plaatse!!!
Grando Enschede moet nu eens kleur bekennen en het gaan oplossen. Als er niet snel meer wordt gecommuniceerd, zal mijn volgende stap zijn uit besteden van deze case. en zal ik mij beroepen aan de voorwaarden volgens het CBW of of mijn persoonlijke rechtsbijstand verzekering DAS

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grando Keukens en Bad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    P. te Nyenhuis
    Datum
    Oplossen van het probleem loopt nog steeds

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. te Nyenhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het betreft een trage langdurig slepende zaak, elke mail wisseling gaat 2 weken overheen voordat er een antwoord terug komt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen