Klacht Grando Keukens en Bad: slecht functioneren keuken en vooral de opvolging van grando zelf is schrikbarend slecht

Klachtnummer
# 47626
Gebruiker
Patriekmulder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een paar weken geleden is bij ons een nieuwe keuken van grando geïnstalleerd. Vaatwasser heeft het grotendeels niet gedaan, inductie plaat geeft allerlei storingen en heeft een grote kras onder het glas. Verder is een lade niet goed geïnstalleerd en steekt uit. Ergste is nog dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd door grando. Ze reageren niet op onze mailtjes en telefonisch schepen ze ons constant af. Hopelijk kunnen we snel een oplossing verwachten van grando keukens..........

De oplossing

Heel simpel: een goed functionerende keuken.

1 reactie

  1. Auteur
    Grando Keukens en Bad
    Datum
    Geachte heer Mulder..
    Voor service aanvragen heeft Grando Keukens en Bad een apart email adres aangemaakt. service@grandoretail.nl
    Wij zullen contact met U opnemen.Met vriendelijke groet,
    Remco P.P. Sap
    Regio mananger Grando Retail.

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen