Klacht Grando Keukens en Bad: Slechte service en kwaliteit spullen.

Klachtnummer
# 397448
Gebruiker
JD
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Splinternieuwe badkraan van dik €300. Zit kapot in doos. Haarscheurtje in huis. Omdat het een jaar geleden geleverd is trekken ze hun handen er vanaf bij Grando Helmond. Overigens ook zeer onprofessioneel personeel. Praten veel maar zeggen weinig.

Met andere woorden. Zoek het zelf maar uit met de kraan.

Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.

Gewenste oplossing

Naar de leverancier bellen en een nieuwe kraan eisen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen