Klacht Granito Natuursteen Design: niet nakomen van gemaakte afspraak om factuur te betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327881
Gebruiker
Yvonne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bedrijf heeft eerst bij het plaatsen van de composieten achterwanden de gaten voor het stopcontact verkeerd gemeten. Hiervoor moesten de achterwanden opnieuw besteld worden, waardoor ik ruim 8 weken moest wachten. Bij de tweede poging, ging het weer mis. Ze hadden de achterkant deels over de stopcontact gaten heen geplaatst waardoor de stopcontacten onbruikbaar waren. Dit werd afgedaan met de opmerking dat ik een tussen ring moest plaatsen en ze vertrokken. Uiteindelijk heb ik een elektricien moeten laten komen om het probleem op te lossen. Granito zou de factuur betalen. Helaas hebben ze nu bijna twee jaar later, na meerdere toezeggingen en meerdere herinneringen de factuur nog steeds niet betaald. Ze leveren dus slecht werk af en houden zich niet aan de afspraken. Ik raad iedereen af om met ze in zee te gaan!

Gewenste oplossing

Ik heb inmiddels zelf de elktricien betaald en ik wil dus dat het bedrijf mij alsnog het geld van de factuur over maakt.
Geboden oplossing
Geen reactie ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Granito Natuursteen Design?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen