Klacht grappigtegeltje.eu: Geen levering product

Klachtnummer
# 30866
Gebruiker
Vera
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op maandag 15-07-2013 heb ik een bestelling geplaatst voor een tegeltje, levering is volgens de website 24 uur. Aangezien het een cadeau voor mijn opa was(die zondag 21-07 jarig was) en ik op vrijdag nog niks ontvangen had, heb ik een mail gestuurd met de vraag waar het tegeltje bleef, geen reactie.

Tot op heden heb ik niks ontvangen en dat is nu ook niet meer nodig aangezien ik noodgedwongen zaterdag 20-07-2013 een nader cadeau heb moeten kopen. Ik heb meerdere emails verzonden waarin ik mijn geld terug vraag maar enige reactie blijft uit.

Vooral het niet gehoord worden en dat het bedrijf niks doet om het op te lossen geeft mij een geveoel van ,achteloosheid.


De oplossing

Ik verwacht dat ik de €8,95 die ik betaald heb teruggestort krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat grappigtegeltje.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over grappigtegeltje.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen