Klacht grappigtegeltje.eu: Tegeltje besteld maar niet ontvangen.

Klachtnummer
# 32917
Gebruiker
Mirjam Golsteijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1,5 maand geleden een tegeltje besteld op de site www.grappigtegeltje.eu. Ik heb een foto moeten sturen voor op het tegeltje. Al heel snel kreeg ik een concept per mail. Als ik akkoord zou gaan met het concept dan hoefde ik alleen nog maar te betalen en werd het tegeltje bezorgd.
Inmiddels heb ik 4 mails gestuurd. De eerste keer kreeg ik een mail terug dat ze vakantie hadden en dat er de bezorgtijd iets langer kon duren. Op mijn andere mails (mailadres staat op de site bij vragen/opmerkingen) krijg ik gewoon geen antwoord. Ook heb ik geen tegeltje ontvangen en ik heb mijn geld ook niet terug gekregen.

De oplossing

Ik zou heel graag mijn geld terugkrijgen of alsnog het tegeltje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat grappigtegeltje.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over grappigtegeltje.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen