Klacht Graszoden-online.nl: het niet leveren van een goeie kwaliteit graszoden waar je na 2 dagen al 30% moet vervangen van weg

franky001

wij hebben 51 m2 graszoden gekocht , premium kwaliteit, bij aflevering was het net of dat de ratten aan de randen gegeten hadden en overal zitten gaten in de graszoden, de leverancier neemt de telefoon niet op als je belt er over en verhaal wil halen. ik en de mensen waar we de graszoden hebben gelegd zijn zeer ontevreden over het geleverde product,en ben al 2x terug geweest om de gaten te repareeren die in het gazon komen(deze gras mat licht net 2 dagen)

is erg lastig heb er veel tijd ingestoken om alles goed te krijgen. een nieuwe gras mat die wel de juiste kwaliteit heeft en deze door de firma graszoden-online.nl gelicht onder mijn toezicht

Wij vinden dat Graszoden-online.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Graszoden-online.nl?