Klacht Gratisinbezwaar.nl: dienstverlening schandalig slecht

Bert van Grevengoed

Ik was in 2012 be;ast met de afhandeling van een nalatenschap van een man waar ik al jaren de zorg voor had overgenomen.Doordat ik erg druk was met het regelen i.v.m.het feit dat ik benoemd was als executeur testemantair had ik voor de veel te hoge WOZ waarde dt bedrijf in de hand genomen. Zij zeggen gespecialiseerd te zijn in dit soort zaken zoals u op hun site kunt lezen. Ik had alle stukken op tijd aangeleverd,en het was wachten op een antwoord van de gemeente Nieuwegein.Ik had halverwege 2013 een paar keer gebeld en steeds was het nee nog geen antwoord,dat kan wel 1 jaar duren minimaal. Totdat ik 5 weken geleden na mijn laatste telefoontje te horen kreeg,ohh de gemeente heeft het bezwaar afgewezen al in juni 2013!! Ik kon dus ook niet meer in hoger beroep.Dit bedrijf heeft toegegeven een grote blunder te hebben began. Juist waar zij in pretenderen de specialist te zijn hebben zij op gigantisch geblunderd. De woning had een WOZ waarde van 207.000 en is verkocht voor maar 185.000.

zij gaven aan nog een mogelijkheid te zien de WOZ waarde naa beneden te krijgen omdat er erfbelasting betaald moet worden over 207.000 ipv 185.000 dat kost dus enorm veel geld. Als ze mij hadden geinformeerd had ik zelf in hoger beroep kunnen gaan en het zeker gewonnen omdat ik kennis van die woningen had en heb.

Wij vinden dat Gratisinbezwaar.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?