Klacht Graydon: Graydon doet ongevraagde dingen.

Hatseflats

Na inschrijving bij de KvK ontvang ik een brief dat Graydon B.V. en Opencompanies B.V. mijn (bedrijf)gegevens hebben opgenomen in hun bestand.
Ik heb daarvoor géén toestemming gegeven. Graydon B.V. en Opencompanies B.V gebruiken mijn gegevens daarmee onrechtmatig en niet in overeenstemming met de AVG.

Allerlei bedrijven kunnen mijn financiële gegevens opvragen bij Graydon B.V. en Opencompanies B.V. zonder dat ik dat toestemming voor geef maar ik, als eigenaar, kan niet mijn gegevens laten verwijderen, anders dan met een mail. DIT WIL IK NIET. Ik word nu aan het werk gezet voor iets waar ik niet om gevraagd heb.

Gewenste Oplossing:
Gegevens verwijderen uit de Graydon database en een schriftelijke bevestiging.

Ik wil dat het bedrijf al mijn gegevens uit hun database gaat halen er is geen toestemming hier voor gegeven.

Hatseflats
Beste Craydon, Mijn vraag was dat u mijn gegevens uit u datebestand gaat halen en dat vind ik niet terug in u antwoord. Dus ik eis dat u dat gaat doen en dit schriftelijk bevestigd want u doet iets ongevraagd en wat ik niet wil. en dat stuit mij tegen de borst.

Ook een klacht indienen over Graydon?