Klacht Green Coffee Slim Pro: Geen vervolgzendingen

Annet

Ik heb een proefpakketje Green Coffee Slim pro besteld waarvoor ik via Ideal de verzendkosten heb betaald. Nu zeggen zij van Green Coffee Slim Pro dat ik aan 3 vervolgzendingen vastzit omdat ik niet binnen 14 dagen na ontvangst heb aangegeven dat ik deze niet wil en het restant teruggestuurd. Ik heb via het contactformulier hierover geklaagd en aangegeven deze vervolgzendingen niet te willen. Vervolgens stond er een automatische incasso van hun klaar(waarvoor ik hun niet heb gemachtigd) om €49,50 van mijn rekening af te schrijven. Deze heb ik tegengehouden en hun nummer geblokkeerd. Daarop kreeg ik betalingsherinnering met €5,- administratiekosten als ik niet snel zou betalen. En als ik weiger te betalen €40,- incasso kosten.
Daarop heb ik een mail gestuurd dat ik geen overeenkomst met hun heb afgesloten en verder niks wil ontvangen. Zij blijven in herhaling vallen dat ik op tijd had aan moeten geven niks te willen.

Dat zij mij en mijn gegevens uit hun bestanden halen en ophouden met dreigen met incassobureau's en op deze manier hun producten te verkopen.

Green Coffee Slim Pro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Annet
    Bedrijf blijft doorgaan met mails te sturen dat ik moet betalen. Ze proberen mensen bang te maken zodat ze toch maar betalen om van het gedoe af te zijn.

Annet

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?