Klacht Green Coffee Slim Pro: Geld geïncasseerd voor niet geleverde producten.

Deborah

Ik heb enkele weken geleden via een mail akkoord gegeven voor een proefpakketje van green coffee slim pro capsules. Hiervoor hoefde ik alleen eenmalig de verzendkosten te betalen. Hierna werd er elke keer ca 50 euro afgeschreven van mijn rekening. Ik heb diverse malen gebeld dat ik geen vervolg pakketten heb ontvangen via de post. En deze ook niet hoefde omdat ik het al een raar verhaal vond dat ik een proefpakket kreeg van ik geloof 30 capsules en een proefpakket zou maar uit een divers aantal capsules bestaan. Ik had dit dus zelf uit moeten tellen en de overige retour moeten sturen. Erg raar. Je krijgt normaliter een proef pakket van een bedrijf met het juiste aantal erin.
Na diverse keren gebeld te hebben werd gezegd Niks aan te doen. Je moet gewoon betalen. Voor iets wat ik niet heb ontvangen?? Na zoveel keer bellen ben ik heel boos geworden en toen werd gezegd: we schrijven u wel uit. Maar u dient wel het voorgaande te betalen. Ik ga hier niet mee akkoord..wat nu?

Dat mijn openstaande bedragen verwijderd worden.
Omdat ik geen vervolg producten heb ontvangen van dit bedrijf.

Green Coffee Slim Pro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?