Klacht Green Coffee Slim Pro: green slim pro

Klachtnummer
# 107116
Gebruiker
berthome
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ontving een pakketje capsules van green slim pro. Niet door mij besteld, maar ok. Ik vertrouw dit soort dingen niet dus meteen alles gelezen en op internet gekeken en bleek abonnement. Gelezen hoe ik het moest retourneren en dat netjes gedaan en dacht dat hiermee de zaak opgelost was tot ik een afschrijving had op mijn rekening. Gebeld dat er waarsch. iets mis is gegaan en aangegeven het geld al te hebben teruggeboekt. GSlP stond mij meteen heel agressief te woord of ik wel verzendbewijs e.d. had en dat ik gewoon moest betalen. Nogmaals uitgelegd en kreeg uiteindelijk voorstel om dan in elk geval 1 pakketje te betalen. Aangegeven dat ik niet zou weten waarom aangezien het netjes is terug gestuurd. Ik snap het probleem niet. Nu krijg ik van hoek en partners ineens achter me aan. Die geen onderzoek doen naar of de incasso terrecht is of niet. Ik heb immers gewoon netjes retour gestuurd.

De oplossing

geen kosten meer in rekening brengen voor iets wat ik netjes heb terug gestuurd.

Er werd telefonisch gedreigd dat wanneer ik niet snel ging betalen dat de volgende zendingen ook zouden worden verstuurd. Dat zou automatisch gaan ofzo. Ook deze zendingen wens ik niet te ontvangen en dus ook geen rekening ervan te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Green Coffee Slim Pro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen