Klacht Green Coffee Slim Pro: Greencoffeeslimpro wil meer dan het toekomt

Klachtnummer
# 112304
Gebruiker
Leo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december is een proefpakket besteld bij Greencoffeeslimpro. Overeengekomen was levering in december om binnen de reactietijd van 14 dagen te kunnen blijven wegens afwezigheid. Dit is niet gebeurd.
Bij thuiskomst is het pakket gelijk retour gestuurd. De 14 dagen reactietijd waren uiteraard verstreken. Dit pakket is geaccepteerd.

Greencoffeeslimpro bleef echter aanhouden dat we de minimaal 3 vervolgzendingen ook moesten afnemen omdat we niet binnen 14 dagen gereageerd hebben. Om van het aanhoudende gezeur in de mails af te zijn hebben we geaccepteerd dat we de 3 vervolgpakketten a € 49,50 afnemen.
Na de derde zending hebben we echter de incasso geblokkeerd. We hebben meerdere malen gemeld dat als we 4 maal betalen ook 4 pakketten willen hebben.
We hebben voorgesteld om het vierde pakket te betalen als we eerst het geretourneerde pakket ontvangen. Daarna uiteraard ook het vierde pakket.
Men houdt echter vol dat we eerst moeten betalen. En dus kunnen fluiten naar het 4e.


De oplossing

Eerst het geretourneerde pakket opsturen waarna we de vierde betalen. We moeten daarna dus ook het vierde pakket ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Green Coffee Slim Pro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen