Klacht Green Coffee Slim Pro: Klacht Green coffee slim pro capsules

YT

Ik heb een zakje green coffe slim pro besteld en 6,95 verzendkosten betaald,ik krijg nu een paar weken later een nieuw zakje in de brievenbus
er word vervolgens 49,90 van mijn bankrekening afgeschreven,dit bedrag gestornee heb het desbetreffende bedrijf gebeld,en gezegd dat ik het hier niet mee eens ben,en graag de twee zakjes terug wil sturen,dit was volgens hen niet mogelijk,ik zat aan een abbonement vast en moest 3 vervolgzendingen betalen van 49,90 per zending,ik ben het hier niet mee eens met deze gang van zaken.ik kreeg toen een email van het desbetreffende bedrijf waarin ze onder andere dit vermelde:
Wij verzoeken u het totaalbedrag binnen 15 dagen na dagtekening te betalen, anders zijn wij helaas genoodzaakt om € 5,00 administratiekosten in rekening te brengen.Wij willen u er op attenderen dat wanneer de betaling uitblijft, wij het recht hebben om conform de wet WIK 2012 incassokosten te rekenen met een minimum van € 40,00
ik ben het hier niet mee eens hoe op te lossen

graag mij uitschrijven bij het desbetreffende bedrijf
zodat ik geen capsules meer van hen in mijn brievenbus ontvang
en dat er geen geld 49,90 van mijn rekening word gehaald

Green Coffee Slim Pro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?