Klacht Green Coffee Slim Pro: ongevraagde nabestellingen

coffee

Via facebook heb ik ingestemd met het afnemen van een gratis proefpakket green coffee tegen het betaling van de verzend kosten . niets meer of minder . In jullie aanbieding staat niet duidelijk vermeld dat ik dan akkoord ga met een 3 maanden na zending van 49,50 per maand. het feit dat de voorwaarden "de kleine letters " elders op de site vermeld staan is in strijd met de wet . Voor een consument moet er ten aller tijden duidelijk en overzichtelijk in de zelfde advertentie vermeld staan wat er word aangeboden . Het feit dat er wel of niet een vinkje staat bij de voorwaarde in niet van belang . Ik was dus niet op de hoogte van het retour moet zenden van dit product , zeker omdat er in de advertentie stond dat het lichaam moet wennen aan dit product en dat dit soms 30 dagen kan duren . Ik heb de betaling geblokkeerd , ik heb betaald voor wat ik heb besteld heb , ik heb dit ook via de telefoon gemeld maar deze dame was zeer onvriendelijk .

ik wens geen product meer te ontvangen , ik wil graag binnen 14 dagen een bevestiging hier van hebben

Green Coffee Slim Pro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?