Opgelost door Green Coffee Slim Pro: Vervolgzending krijgen na proefzending te hebben geretourneerd

Jabellie

Na een proefzending van Green Coffee Slim Pro te hebben ontvangen na 7 weken wachten de zending geretourneerd misschien 3 dagen te laat maar dat is toch anders dan weken te laat leveren. Een mail ontvangen dat ze er een vervolgzending klaarstond en binnen 48 uur verzonden zou worden. Meteen een mail teruggestuurd dat ik de proefzending netjes geretourneerd heb en geen vervolgzending wens te ontvangen en dus ook geen betalingen. Daarbij mail terug gekregen dat ik het product op 07-05-2015 besteld heb en het daarna is uitgeleverd maar ik heb toch echt een afschift van 30-03-2015. Nu houden ze me eraan dat ik het maar moet afnemen. Dat kan natuurlijk niet en daar ga ik ook niet mee akkoord.

De oplossing is dat ik geen vervolgzendingen wens te ontvangen en incasso van mijn rekening.

Green Coffee Slim Pro
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice
    Jabellie
    Ik heb 1 zending geaccepteerd en de rest is vervallen.

Jabellie

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?