Opgelost door Green Coffee Slim Pro: Vervolgzending krijgen na proefzending te hebben geretourneerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114093
Gebruiker
Jabellie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een proefzending van Green Coffee Slim Pro te hebben ontvangen na 7 weken wachten de zending geretourneerd misschien 3 dagen te laat maar dat is toch anders dan weken te laat leveren. Een mail ontvangen dat ze er een vervolgzending klaarstond en binnen 48 uur verzonden zou worden. Meteen een mail teruggestuurd dat ik de proefzending netjes geretourneerd heb en geen vervolgzending wens te ontvangen en dus ook geen betalingen. Daarbij mail terug gekregen dat ik het product op 07-05-2015 besteld heb en het daarna is uitgeleverd maar ik heb toch echt een afschift van 30-03-2015. Nu houden ze me eraan dat ik het maar moet afnemen. Dat kan natuurlijk niet en daar ga ik ook niet mee akkoord.

De oplossing

De oplossing is dat ik geen vervolgzendingen wens te ontvangen en incasso van mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Green Coffee Slim Pro
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
  2. Auteur
    Jabellie
    Datum
    Ik heb 1 zending geaccepteerd en de rest is vervallen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jabellie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen