Opgelost door Green Coffee Slim Pro: Zonder proefpakket zit je vast aan het abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114317
Gebruiker
celinevandenberg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proefpakket van green coffee slim pro aangevraagd en de verzendkosten van 6,95 euro betaald. Vervolgens hoor ik niets meer van hun. Ik heb er ook niet meer aan gedacht. Dan krijg ik na 2 maanden een pakket van 49,50 euro thuis gestuurd. Ik heb opeens een abonnement gekregen terwijl ik het proefpakket nooit ontvangen heb. Dus ik heb de kans niet gehad om de vervolgzendingen af te zeggen. Ik wil helemaal niet aan dit abonnement vastzitten. Dus ik heb het bedrag via de bank teruggeboekt. Hoe kan ik in hemelsnaam een machtiging hebben afgegeven als ik eenmalig via Ideal heb betaald. Ik wil hier graag vanaf maar hoe?

De oplossing

Ik wil er helemaal van af zonder dat ik 3 zendingen ontvang en moet betalen

3 reacties

  1. Auteur
    Green Coffee Slim Pro
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Coffee Slim Pro
  2. Auteur
    celinevandenberg
    Datum
    Ze hebben nog steeds geen contact met mij opgenomen.
  3. Auteur
    celinevandenberg
    Datum
    Ik ben vandaag gebeld. Het abonnement is stopgezet. Zeer tevreden hierover.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
celinevandenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Green Coffee Slim Pro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen