Klacht Green-Line: Marge over materialen gerekend tegen afspraken in

Mevr. H.

Green-Line april 2013 opdracht gegeven voor verbouwing woonhuis, plm 55.000. Met directeur afspraak dat alle materialen conform inkoopsprijs aan ons doorberekend werden ( citaat ‘wat het ons kost, kost het jullie ook’), controleerbaar middels inzage inkoopfacturen.
Begin 2014 na diverse pogingen afspraak op 13 januari, wederom geen inkoopfacturen. Overeengekomen 31 jan. inzage in inkoopfacturen en toezegging financieel voorstel tegemoetkoming.
Op 31 janauri geen voorstel of inzage in de inkoopfacturen, wel een bestellijst van 1 leverancier waaruit conclusie dat Green-Line 30% te veel in rekening heeft gebracht.
Klacht aangetekend ingediend op 10 februari waar wij een korte reactie op ontvingen en opnieuw op 3 maart hierop gereageerd door middel van een tweede klachtenbrief voorzien van formele bezwaren tegen alle facturen alsmede de documenten, ook hier korte reactie op ontvangen met ontkenning van gemaakte afspraken.

Wij willen inzage in de inkoopfacturen om de totale schade van naar schatting 10.000 euro ten onrechte berekende marge te kunnen bepalen, en deze vervolgens gecrediteerd zien en retour ontvangen.

Wij vinden dat Green-Line hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Green-Line?