Klacht Green Mobile: Bestelde telefoon bestaat niet

Jo28

Green Mobile biedt telefoons aan die ze vervolgens niet kunnen leveren. Dat vertellen ze pas na een week en dan duurt daarna nog ruim 2 weken voordat ze je geld terugstorten. Echt absurd. Alles bij elkaar ben ik mijn geld ruim 3 weken kwijt en zit ik nog steeds zonder telefoon. Waardeloos dus

Geen telefoons aanbieden die niet bestaan

Green Mobile
    Graag reageren wij op uw klacht.

Het spijt ons ontzettend dat wij uw toestel niet tijdig hebben kunnen leveren. De termijn die staat voor terugbetaling is inderdaad maximaal 10 werkdagen. Uit controle van de administratie is gebleken dat het geld binnen deze termijn op uw rekening is teruggestort. Daar u ervoor gekozen heeft om uw geld terug te krijgen (wat uiteraard uw goed recht is als wij niet tijdig leveren) kunnen wij verder niets meer voor u betekenen en zullen wij deze klacht sluiten.

Jo28
Geen, ze hanteren de standaard procedures voor retourneren, zelfs als je door hun fout geen telefoon geleverd krijgt. Heel erg slechte service

Ook een klacht indienen over Green Mobile?