Klacht Green Mobile: geven geen thuis voor reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391239
Gebruiker
Gert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij aanschaf van het toestel liep het allemaal erg stroef en duurde het erg lang voordat het toestel werd ontvangen. Medewerkers waren netjes en hielden me profesioneel aan het lijntje.

Nu een jaar later en hebben we problemen met het toestel. 24 mnd garantie en een jaar op moederboard en batterij, geweldig toch!
Helaas, als er problemen zijn en het toestel stuk is geven ze niet thuis.... Sorry meneer maar de schade komt door vallen van het toestel, tuurlijk want dat wordt niet vergoed. Het toestel zat in een zg. Otterbox beschermhoes dus erg goed beschermd.
Binnen de garantie periode kapot, niet repareren en kosten rekenen (bijna 30 euro) erg jammer allemaal.

De oplossing

Toestel repareren

1 reactie

  1. Auteur
    Green Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Graag reageren wij op uw bericht.

    Wij betreuren het dat de telefoon schade heeft opgelopen die niet onder de garantie, kosteloos, gerepareerd wordt. Wat wij missen in uw omschrijving is dat u in juni ook contact heeft opgenomen, u toen direct alle correspondentie van ons heeft ontvangen om de telefoon in te sturen en u vervolgens de keuze heeft gemaakt dit niet te doen zonder ons hiervan op de hoogte te brengen. 3 Maanden later meldde u zich weer en hebben wij hetzelfde trajact voor u opgestart.

    Nu is gebleken dat de telefoon val- of stootschade heeft opgelopen waardoor er een beschadiging is ontstaan op het moederbord. Dit valt onder verwijtbare schade en dient zelf betaald te worden. Dit zou ook binnen het jaar garantie overigens zo zijn geweest. Verwijtbare schade valt niet onder de garantie.

    De telefoon heeft een jaar geleden inderdaad langer op zich laten wachten dan wij graag gezien zouden hebben. Er is toen om de vertraging wat te verzachten (die overigens veroorzaakt werd door absolute overmacht bij de koerier) een set earpods meegestuurd ter compensatie.

    U heeft de telefoon inmiddels weer in uw bezit. Wij zien dit antwoord dan ook als afrondend en wensen u en uw gezin alle goeds voor de toekomst.

    Met vriendelijke groet,

    Serviceteam Green Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Green Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen