Klacht Green Mobile: Green Mobile levert slechte kwaliteit en neemt geen verantwoordelijkheid om de telefoon te repareren

Jan

Telefoon is binnen twee maanden alweer stuk gegaan door "vochtschade". Er worden allerlei redenen gegeven om zelf maar niet de verantwoordelijkheid te hoeven nemen om de telefoon netjes te repareren. Echter, zij zadelen je op met hoge kosten. Dit is overigens al de tweede keer dat een telefoon vroegtijdig (binnen een jaar) stuk gaat...

telefoon netjes repareren of geld restitueren.

Green Mobile
    Beste Pim,

Na het telefoongesprek had u al aangekondigd dat u een negatieve review zou schrijven. Dit verandert de uitkomst verwijtbare schade echter niet.

De telefoon (25-02 ontvangen, 04/05 klacht gemeld) heeft vochtschade, de vochtschade/corrosie is op foto's aangetoond en toegestuurd. Vochtschade valt niet onder de garantie. Eerst gaf u aan dat het toestel niet in aanraking is gekomen met water en later gaf u aan dat u van mening was dat waterdichtheid gewoon onder de garantie moest vallen. Feit is, en ook dit is opgenomen in de voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan toen u de telefoon bestelde, dat val-, stoot- en waterschade niet onder de garantie vallen, ook niet als een toestel vanuit de fabriek waterdicht zou moeten zijn.

De telefoon is conform uw verzoek (telefoon ongerepareerd retour) inmiddels verzendklaar gemaakt en zal vandaag retour worden gestuurd.

Serviceteam Green Mobile

Ook een klacht indienen over Green Mobile?