Klacht Green-stone.nl: Energie oplichters

Bakker

In mei is er een energie verkoper aan de deur geweest namens Green-stone.nl / Ons aanbod direct / Djoen.

In eerste instantie zouden wij klant worden bij Eneco, een aantal dagen later kreeg ik een telefoontje dat het aanbod bij Eneco niet meer geldig was en wij zouden overgaan naar Budget energie , DEZELFDE jongen kwam nog een keer langs en zo zijn wij bij Budget energie terecht gekomen. Tot zover leek dit mij prima.

Nu kregen wij echter een afrekening van Eneco van €257,- 7 euro gebruikskosten en een "boete" van €250,- wegens vroegtijdige contractbreuk.

De partij die dit in orde heeft gemaakt, heb ik meerder malen (3 weken lang) geprobeerd te bellen en te mailen en gaf geen gehoor.

Na flink Google werk heb ik een ander nummer weten te vinden en deze jongen zei dat hun geen zaken doen met budget energie en dat dit niet mogelijk is, en zegt verder niets te kunnen doen want het is onmogelijk dat wij via hun bij Budget energie terecht zijn gekomen. Terwijl wij 2 maal dezelfde jongen aan de deur hebben gehad namens Green-stone.nl!

Tevens kan ik nergens buiten de website informatie vinden (KVK inschrijving etc.) over het bedrijf Green-stone, de mail die ik heb ontvangen kwam uit naam van onsaanbod.direct.
Wat google werk op die naam levert alleen maar drama op

Niets, wil dit meer als waarschuwing voor andere ook online hebben.

Green-stone.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bakker
Geen, ook hier geen reactie.

Ook een klacht indienen over Green-stone.nl?