Klacht Green Tea Slim Patch: incassobureau onterecht ingezet en onterecht geld blijven halen

tiemersma

proefpakket green tea slim patch besteld. en voor verder pakket gegaan. Echter allergie ontwikkeld. Overlegd telefonisch met leverancier. Gewijzigd in computer, zending stopgezet, belofte geen kosten meer.
Maanden later een rekening van 59,95, meteen betaald (om gedoe te voorkomen het is een "gevaarlijke"firma in mijn beleving). 3 weken later incassobureau met extra kosten. Nu email gestuurd met betalingsbewijs en vandaag telefonisch contact of per email contact zoeken met leverancier van Slim Patch
intimiderende manier van geld halen bij voormalig klant.
Nooit meer ingaan op aanbiedingen van deze soort

ik wil mijn 59,95 teruggestort
ik wil een schriftelijke bevestiging dat alle correspondentie hierover stopt en dat ik niet meer lastiggevallen wordt

Green Tea Slim Patch
    Geachte mev Tiemersma,
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
    tiemersma
    ik ben vrijdag 8/5 2015 gebeld met de mededeling dat de klacht afgehandeld is en er geen nadere acties zullen volgen. Het verzoek was om in Klachtenkompas de status van de klacht ook te wijzigen.
    Vandaag 11/5/2015 per email van de Hoek en Partners een dreigende aanmaning voor 99,95 gekregen(40 euro kosten er boven op)
    graag schriftelijke bevestiging dat ik, zoals vrijdag telefonisch gemeld) niets hoeft te betalen en niet meer door het incassobureau gestalkt wordt
    Anneke Tiemersma
    Adrianastraat 70
    1975 EZ Ijmuiden
    ’s-Hertogenbosch, 11-5-2015
    Dossiernummer: 349314 Green Tea Slim Patch te Rucphen
    Betalingskenmerk: 4646 3493 1419 9130
    Geachte heer / mevrouw,
    Inzake bovenvermeld deel ik u mede, dat ik nog immer een vordering op u in behandeling heb groot € 99,95.
    Door middel van dit schrijven stel ik u voor de laatste maal in de gelegenheid om op minnelijke wijze aan uw betalingsverplichtingen te voldoen.
    tiemersma
    Het voornoemde bedrag zie ik dan ook binnen 3 dagen na heden van u tegemoet, onder vermelding van uw dossiernummer of betalingskenmerk, op ING rekeningnummer NL54INGB0673034615 of ING rekeningnummer NL64INGB0004552436 t.n.v. Stichting Derdengelden van Hoek & Partners, middels een spoedoverboeking.Mocht u hiermee echter in gebreke blijven, dan zijn wij genoodzaakt
    tiemersma
    Mocht u hiermee echter in gebreke blijven, dan zijn wij genoodzaakt een juridische procedure jegens u aan te vangen. Wellicht ten overvloede wijs ik u er op dat de bijkomende kosten voor een juridische procedure ook voor uw rekening zullen komen.Er op vertrouwende u hiermee naar behoren geïnformeerd te hebben en uw
    tijdige betaling tegemoetziend, teke
    tiemersma
    Er op vertrouwende u hiermee naar behoren geïnformeerd te hebben en uw
    tijdige betaling tegemoetziend, teken ik.Betaal nu eenvoudig en betrouwbaar via iDeal. Ga hiervoor naar www.betalingdoen.nl.
    Gebruik voor de betaling uw unieke Gebruikersnaam : 349314 Wachtwoord : 19913In afwachting, onder reserve van alle rechten en weren.Hoogachtend,Van Hoek & Partners Incassoservices B.V.Deze brief is automatisch aangemaakt en wordt daarom niet o
    Green Tea Slim Patch
    Geachte mev Tiemersma,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
    tiemersma
    Reclame Code Commissie. https://www.reclamecode.nl/webuitspraak.asp?ID=145857&acCode (ma, 11/05/2015 - 18:09) de klacht is helemaal niet afgehandeld, ik heb geen schriftelijke bevestiging dat dreigen stopt en mijn 59,95 is ook niet teruggestort. Er is geen voorstel gedaan , ze gaan me bellen(niet gebeurt)

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?