Klacht Green Tea Slim Patch: Aanmaning

Klachtnummer
# 109171
Gebruiker
Josédb
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In oktober 2014 een proefverpakking aan gevraagd. Doordat ik een allergische reactie kreeg deze retour gestuurd met een brief erbij.
Daarna niks meer gehoord. Een paar weken geleden een mailtje van het incassobureau dat ik 59.95 schuldig was. Gelijk gebeld met Green tea en deze mevrouw zei dat ik idd gewoon moest betalen.
Dit weiger ik...
Nu een 2e aanmaning verhoogd met 40 euro.
Het pakket heb ik echter verder nooit ontvangen en hier heb ik ook geen behoefte aan,

De oplossing

dat ze stoppen met aanmaningen te sturen. en mij uit het systeem zetten zonder verdere gevolgen

2 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Boer,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Green tea slim patch
  2. Auteur
    Josédb
    Datum
    Ze kunnen wel.de bestelling annuleren waar ik blij mee ben. De kosten moet ik wel betalen aldus hun.

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen