Klacht Green Tea Slim Patch: Aanmaning incasso bureau van Green Slim Tea Patch

Gerretje

In 2014 middels Facebook mij aangemeld voor een proefpakketje, dit koste € 6,95.
Deze betaling ook netjes gedaan. Echter heb ik mijn proefpakket nooit ontvangen en helaas door mijn fout ook niet meer op gelet. Totdat er geld {€59,95) van mijn rekening werd afgeschreven. Dit bedrag heb ik gelijk laten storneren door mijn bank. Met dit bedrijf contact gezocht om tot een nette oplossing te komen. Helaas was dat niet mogelijk, geen vriendelijke reactie of begrip voor de situatie. Ik kon overeen komen dat ik alsnog een pakket kreeg toegezonden maar die wel moest betalen (59,95) en dan zou bij hoge uitzondering mijn abonnement worden stopgezet. Ik koos voor deze weg, wilde geen gevecht aangaan. En vandaag 17 april 2015 een Incassobureau aan mijn broek. Betalen moet je ! Hoezo ik heb betaald. Betalingsbewijs opgestuurd via de mail en nu maar afwachten. Wat ben ik geschrokken, wat een agressiviteit.

Ik wil heel graag van dit incassobureau af. Ik heb netjes betaald.

Green Tea Slim Patch
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Green tea slim patch
    Gerretje
    er is van green slim patch alleen een mail binnengekomen dat ze het in behandeling hebben genomen. Dat is geen antwoord of oplossing.
    ook van het incassobureau heb ik niets meer vernomen nadat 1,5 week geleden de betalingsbewijzen zijn aangeleverd.
    Gerretje
    Vandaag weer een schrijven gehad van het incassobureau, nu met een sommering van het verschuldigde bedrag en incassokosten. Het bedrag loopt alleen maar op ! Van de firm Green Tea Slim Patch nog steeds geen andere reactie als dat de klacht in behandeling is genomen. Maar nu moet ik binnen 1 week hoge kosten betalen. Dit kan toch niet.....wordt er heel erg verdrietig van. Ik ben gewoon netjes geweest en heb alles betaald in december 2014.
    Green Tea Slim Patch
    Klantenservice Green tea slim patch
    Gerretje
    Wat jammer dat klachtenkompas de klacht afsluit. Er is nog helemaal geen reactie gekomen van Green Tea Slim Patch. Alleen dat de klacht in behandeling is genomen.

Gerretje

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?