Klacht Green Tea Slim Patch: Aanmaningen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 91740
Gebruiker
Anneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb me aangeld voor een proefpakket van de Pleisters. Doordat ikzelf net klaar ben met een chemobehNdelkng deze weggelegd omdat k, er jog even mee wilde wachten. Krijg ik ineens een tweede afschrijving van 59,95 en enkele dagen erna een pakket. Ik heb gelijk gebeld en gezegd dat ik helemaal niets wil ontvangen. Dan had ik pech ik zat er voor drie maamden aanvast. Gelijk stop laten zetten, twee weken later werd er alweer 59,95 afgeschreven, en geen pakket. Heb weer gebeld en geschreven. Uiteindelijk tweede pakket gekregen. Toen werde er in december weer afgeschreven terwijl de afspraak was in januari bij het derde pakket. Betaling laten blokkeren. Nu krijg ik aanmaningen voor iets wat ik nog niet eens heb ontvangen. De derde betaling krijgen ze bij het derde pakket.mje krijgt heen fatsoenlijk antwoord alleen , moet u de kleine regeltjes ook maar lezen, geen fatsoenlijk antwoord op e-mails, behalve standaard antwoorden. Dit vreet nog meer energie van mij dan mijn chemotherapie

De oplossing

Liefst niets meer, maar anders eerst mijn Pakket en dan de laatste betaling. En daarna nooit meer iets van Green tea slim patch vernemen.

2 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer,
    Wij hebben u een email gestuurd over deze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
  2. Auteur
    Anneke
    Datum
    Ik ben zo blij dat ik van green tea af ben, dat ik al had afgesproken als hun mij garandeerde dat ik niets meer zou ontvangen ik de laatste betaling zou doen, kreeg email dat als ik de betaling zou doen, ik niets meer van hun zou vernemen. Omdat het mij zoveel stress heeft gegeven heb ik dit gedaan. . Ik zal iedereen waarschuwen voor dit bedrijf het heeft mij echt heel veel energie gekost (ben herstellende van chemokuur)nen het was mij niet waard om er ook nog eens ziek van te worden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen