Opgelost door Green Tea Slim Patch: afgeschreven bedragen "n.a.v. "proefpakket"

miranda

ik heb een proefpakketje aangevraagd voor € 6,95 (doordat er iets fout ging op internet per ongeluk 2 zelfs)
Stom, maar niet de actievoorwaarden gelezen en niet teruggestuurd. Maar ja... als je iets probeert, kun je het ook niet terugsturen.
Nu werd er dus 2 x 59,95 afgeschreven, terwijl ik niks besteld of ontvangen heb.
Gebeld met de klantenservice die een contract hebben laten vervallen. Dat is op zich al iets van medewerking maar m.i. niet genoeg.
Het andere "contract" (waar ik nooit voor getekend heb of wat dan ook) blijft geldig. Dit betekent dat ze me nog 3 pakketten gaan sturen. En dat deze ellende me € 240,00 !!!! gaat kosten terwijl ik het niet eens wil gebruiken.
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zo stom ben geweest om hierin te trappen.
De manier van verkopen vind ik erg agressief. Ik begrijp dat het mijn eigen schuld is maar ik vind het niet erg klantvriendelijk dat er geen oplossing wordt gezocht. Behalve dan dat dat ene contract stopgezet is.

ik wil gewoon van beide contracten af.
ik ben bereid te betalen voor de levering die ik al heb ontvangen en niet heb teruggestuurd. Dus € 59,95
ik realiseer me dat ik de voorwaarden niet goed gelezen heb, en dat dat dus logisch is.
ik geef aan dat ik verder niets wil ontvangen en dus ook niet betalen.
ik hoop van harte dat jullie me tegemoet willen komen.
Fouten maken is menselijk, ze met elkaar oplossen ook.

Green Tea Slim Patch
    Goedemiddag,
    Wij gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m hiernaast staande informatie.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice green tea slim patch
    miranda
    Ik ben vandaag gebeld door een medewerkster van Green Tea Slim pads. De dame was vriendelijk en ging akkoord met mijn voorstel om eenmalig 59,95 te betalen. (ik ga tenslotte ook niet helemaal vrijuit in deze kwestie...ik had de voorwaarden goed moeten lezen en de pads op tijd terug moeten sturen.)
    Ik stuur nu dus volgens afspraa de resterende pads terug, betaal eenmalig 59,95 en dan is alles afgehandeld.
    Ik ben tevreden met deze oplossing want anders had het me gewoon € 240,00 gekost.

miranda

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?