Klacht Green Tea Slim Patch: Automatische incasso

Klachtnummer
# 93784
Gebruiker
Sandra
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had een proefpakket besteld braaf geld overgemaakt nooit mogen ontvangen.. Diverse mails erover gestuurd geen reactie, wel automatisch incasso geld eraf gehaald, weer mailen na de tweede incasso weer mailen, eindelijk reactie het werd bij wijze van uitzondering stop gezet.. Helaas er is weer geld vanaf gehaald en nog steeds niets van de patch gezien

De oplossing

Geld wat van mijn rekening is gehaald graag terug gestort, ik wil niet iets betalen wat ik nooit heb mogen ontvangen. En van het contract af.

3 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer,
    Wij hebben u een email gestuurd over deze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
  2. Auteur
    Sandra
    Datum
    Alleen stopzetten is niet genoeg dat is me te vaak beloofd ik wil zowiezo de laatste automatische incasso terug.. Liefst laatste 2.
    Ik zie dit als een goede compromis voor alle valse beloftes met stopzetten en toch van rekening halen. Ik ga niet betalen voor iets wat niet ontvangen is wat nu wel degelijk gebeurd is
  3. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer,
    Wij hebben u een email gestuurd over deze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen