Opgelost door Green Tea Slim Patch: Automatische incasso zonder toestemming van Green Tea Slim Patch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97323
Gebruiker
J. Weijers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het bestellen van een proefpakket via Facebook van Green Tea Slim Patch zie ik nu dat er € 59,95 automatisch is geïncasseerd zonder dat ik daarvoor toestemming heb gegeven. Proefpakket ongebruikt geretourneerd. Heb via Ideal € 6,95 betaald voor verzending van proefpakket en zeker geen toestemming gegeven voor automatische incasso en vervolgzendingen. Dus ik wil z.s.m. het afgeschreven bedrag retour ontvangen op mijn rekening.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk het afgeschreven bedrag van € 59,95 retour ontvangen op mijn bankrekening. Ik heb nergens toestemming gegeven voor deze incasso en ook geen enkele interesse in de producten. Dat blijkt ook uit het feit dat ik ze retour heb gezonden aan de Postbus in Rucphen.

2 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Goedemiddag.
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green tea Slim Patch
  2. Auteur
    J. Weijers
    Datum
    Het abonnement is beëindigd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Weijers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen