Opgelost door Green Tea Slim Patch: Automatische incasso zonder toestemming van Green Tea Slim Patch

J. Weijers

Na het bestellen van een proefpakket via Facebook van Green Tea Slim Patch zie ik nu dat er € 59,95 automatisch is geïncasseerd zonder dat ik daarvoor toestemming heb gegeven. Proefpakket ongebruikt geretourneerd. Heb via Ideal € 6,95 betaald voor verzending van proefpakket en zeker geen toestemming gegeven voor automatische incasso en vervolgzendingen. Dus ik wil z.s.m. het afgeschreven bedrag retour ontvangen op mijn rekening.

Ik wil zo snel mogelijk het afgeschreven bedrag van € 59,95 retour ontvangen op mijn bankrekening. Ik heb nergens toestemming gegeven voor deze incasso en ook geen enkele interesse in de producten. Dat blijkt ook uit het feit dat ik ze retour heb gezonden aan de Postbus in Rucphen.

Green Tea Slim Patch
    Goedemiddag.
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green tea Slim Patch
    J. Weijers
    Het abonnement is beëindigd.

J. Weijers

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?