Klacht Green Tea Slim Patch: eenmalige incasso gegeven voor proefpakket. daarna is er elke maand €59,95 v mijn rekening afgeboekt. Malafide praktijk

Cora

Eenmalig incasso gegeven voor een proefpakket Green Tea Slim Patch. Daarna hebben ze iedere maand €59.95 afgeschreven en blijven ze maandelijks een pakketje leveren. Na de 1e maand incasso heb ik hen een mail gestuurd en aangegeven dat ik hiervoor geen toestemming heb gegeven. Zij zeiden dat als ik na de bestelling van het proefpakket niet reageerde automatisch een contract van 3 msanden ben aangegaan. Ik heb dit nooit in hun voorwaarde gelezen. Ik heb het dus ge.atn voor wat het was. Nu na 6 maanden blijven ze €59.95 aftrekken van mijn rekening. Ik heb hen nu gedreigd, dat als ze hier niet mee stoppen, dat ik dan juridische stappen zal ondernemen.
ik wacht nu even hun reactie af en zal zeker mijn bedrijfsjurist inschakelen, indien ze niet stoppen met hun malafide actie.

Stoppen met het toesturen van pakketjes en stoppen met de maandelijkse incasso van €59.95

Green Tea Slim Patch
    Geachte heer, mevrouw,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd met een oplossing erin. Wij hopen dat dit voor u voldoende is.
    Green Tea Slim Patch
    Geachte heer,mevrouw,

We hebben u op 10-08 een mail gestuurd in verband met uw klacht.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Green tea slim patch

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?