Klacht Green Tea Slim Patch: Green tea, misleidend, ongevraagde voortzetting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107573
Gebruiker
Marianne
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb in oktober 2014 een proefpakket aangevraagd. Bij de info was destijds niet duidelijk dat je als schildklierpatient dit middel niet mag gebruiken. Oké, jammer, maar pakket weggegooid en verlies geaccepteerd. Op 9 december bericht ontvangen dat volgende zending eraan kwam. Hierop direct gereageerd met de mededeling dat ik dit middel om medische redenen niet mag gebruiken dus svp niet verzenden. Pakket wel ontvangen maar ongeopend geretourneerd. In januari pas gemerkt dat er reeds twee bedragen waren afgeschreven van bank. Deze gestorneerd omdat ik geen toestemming heb gegeven voor automatische afschrijving via iDEAL .
Op eerste dreiging gereageerd, daarna niet meer. Via radar zag ik dat over deze werkwijze veel klachten zijn. Maar tot afgelopen week niets meer gehoord. Nu dus incassobedrijf van Van Hoek.
Ik ga nu bezwaar maken tegen deze incasso en klacht melden. Bij deze.

De oplossing

stoppen van incasso van € 119,80 ivm ongewenste zendingen.

4 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte mevrouw van Zelst,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Green Tea Slim Patch
  2. Auteur
    Marianne
    Datum
    Zoals reeds gereageerd op uw voorstel, zou ik graag een nieuw voorstel ontvangen omdat ik de green tea reeds heb teruggestuurd na ontvangst. Ik heb slechts een pakje ontvangen op 9 dec. 2014.
    Graag reactie met nieuw/ander voorstel.
  3. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte mevrouw van Zelst,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Green Tea Slim Patch
  4. Auteur
    Marianne
    Datum
    green tea heeft na een lange periode wederom gevraagd om een bewijsstuk van de terugzendend van de pads te zenden. De pads zijn echter de dag van ontvangst, ongeopend geretourneerd via de brievenbus. Ik neem aan dat deze gewoon door KPN zijn afgeleverd bij het bedrijf. Dezevreactie heb ik al enkele weken geleden aan hen gegeven, echter nog geen nieuwe reactie ontvangen. Ik heb begrepen van een reactie dat de Reclame Code Commissie over deze vorm van verkoop een uitspraak heeft gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen