Klacht Green Tea Slim Patch: Green tea, misleidend, ongevraagde voortzetting

Marianne

ik heb in oktober 2014 een proefpakket aangevraagd. Bij de info was destijds niet duidelijk dat je als schildklierpatient dit middel niet mag gebruiken. Oké, jammer, maar pakket weggegooid en verlies geaccepteerd. Op 9 december bericht ontvangen dat volgende zending eraan kwam. Hierop direct gereageerd met de mededeling dat ik dit middel om medische redenen niet mag gebruiken dus svp niet verzenden. Pakket wel ontvangen maar ongeopend geretourneerd. In januari pas gemerkt dat er reeds twee bedragen waren afgeschreven van bank. Deze gestorneerd omdat ik geen toestemming heb gegeven voor automatische afschrijving via iDEAL .
Op eerste dreiging gereageerd, daarna niet meer. Via radar zag ik dat over deze werkwijze veel klachten zijn. Maar tot afgelopen week niets meer gehoord. Nu dus incassobedrijf van Van Hoek.
Ik ga nu bezwaar maken tegen deze incasso en klacht melden. Bij deze.

stoppen van incasso van € 119,80 ivm ongewenste zendingen.

Geachte mevrouw van Zelst,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Marianne
    Zoals reeds gereageerd op uw voorstel, zou ik graag een nieuw voorstel ontvangen omdat ik de green tea reeds heb teruggestuurd na ontvangst. Ik heb slechts een pakje ontvangen op 9 dec. 2014.
    Graag reactie met nieuw/ander voorstel.
    Geachte mevrouw van Zelst,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Marianne
    green tea heeft na een lange periode wederom gevraagd om een bewijsstuk van de terugzendend van de pads te zenden. De pads zijn echter de dag van ontvangst, ongeopend geretourneerd via de brievenbus. Ik neem aan dat deze gewoon door KPN zijn afgeleverd bij het bedrijf. Dezevreactie heb ik al enkele weken geleden aan hen gegeven, echter nog geen nieuwe reactie ontvangen. Ik heb begrepen van een reactie dat de Reclame Code Commissie over deze vorm van verkoop een uitspraak heeft gedaan.

Marianne

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?