Klacht Green Tea Slim Patch: Green Tea komt afspraak niet na

Ellyw

Mijn eerste klacht is niet afgehandeld door Green Tea waarna ik een 2e klacht heb ingediend. Naar aanleiding daarvan heeft Green Tea mij gebeld en zijn we telefonisch overeengekomen dat zij de zaak zullen sluiten. Hierna heb ik de klacht afgesloten met een beoordeling "tevreden met de afspraak"met een + Van het incassobureau heb ik wel een bevestiging ontvangen dat de zaak is gesloten.
Nu krijg vanochtend weer een mailtje dat ik toch nog een pakket moet terugsturen of anders moet betalen, nu zou ik het proefpakket niet hebben teruggestuurd. Ik heb in het tel.gesprek duidelijk aangegeven dat ik zowel het proefpakket en het vervolgpakket heb teruggestuurd. In dat gesprek werd mij gevraagd of ik daar bewijs van heb, ik heb geantwoord dat ik dat niet heb, net zo min als zij dat hebben voor wat betreft de zendingen omdat alles gewoon via de brievenbus gaat. Het lijk mij sterk als ik 2 pakketjes naar het zelfde adres stuur, het ene wel aankomt en het andere niet. Wat een wanbeleid!

Afsluiten van deze kwestie, stoppen met elke vorm van correspondentie, verwijderen van al mijn gegevens uit hun systeem, en een bevestiging hiervan naar mij.

Green Tea Slim Patch

Geachte mev Wittebol,

We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice
    Ellyw
    GTSP stuurt mij geen bevestiging van afsluiten van deze kwestie, wel een soort standaard mail met de mededeling dat ik een pakket niet of niet op tijd teruggestuurd heb en met verwijzing naar H&P (die mij al hebben bevestigd dat de zaak gesloten is). Er wordt dus niet gereageerd op mijn laatste mail en de mondelinge afspraak - die ook bindend is!-dat zij de zaak zullen sluiten. Ik heb herhaalde malen gemeld dat ik ALLES heb teruggestuurd. Ik wil nog maar 1 bericht, bevestiging van afsluiting!
    Ellyw
    GTSP heeft mij eindelijk een mail gestuurd met de bevestiging dat mijn dossier wordt afgesloten. Dit geven ze gelukkig ook door aan de Fin.afd. maar wel met het verzoek om klachtencompas aan te passen. Wat heb ik hier om moeten leuren zeg!!! En wat houden ze mensen aan het lijntje. Slechte zaak dus. Dit bedrijf is met geen enkel plusje te beoordelen, alleen een dikke min dus!!

Ellyw

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?