Klacht Green Tea Slim Patch: Green tea slim patch incassobureau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107854
Gebruiker
Anco
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In oktober slim patch probeerverpakking aangevraagd voor 6,95 ik dacht daar wil ik het wel voor proberen.
In november werd er ineens 59,95 van mijn rekening gehaald.
Dit heb ik meteen terug laten storten.
Toen op de mail die ik kreeg dat ik dat bedrag moest overmaken meteen gebeld werd niet netjes behandeld en heb gezegd ik stuur alles terug ik wil hier niks van had het nog niet eens open gemaakt omdat door allerlei omstandigheden.
Dus dezelfde dag het pakket in envelop gedaan en retour gezonden.
Nu krijg ik in april ineens een brief van incassobureau dat ik binnen veertien dagen 59,95 over moet maken anders er incassokosten enz bijkomen.hier ben ik nogal van geschrokken.
Heb meteen naar incassobureau mail gestuurd maar moet het gewoon betalen. Wat voel ik me opgelicht!!,
Ik hoop dat iedereen dit leest voordat ze met dit soort praktijken in zee gaan.
Aan het aantal klachten wat ik hier lees ben ik niet de enige.

De oplossing

Dat ik de 59,95 en 6,95 terug gestort krijg.
Wat voel ik me enorm opgelicht door dit bedrijf.

5 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Luijt,Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Green tea slim patch.
  2. Auteur
    Anco
    Datum
    Krijg te horen dat ik het terug moet sturen terwijl dit in november al is gebeurd.
  3. Auteur
    Anco
    Datum
    Krijg ik mail van ze die ik niet kan beantwoorden.
    Dat ik het niet terug gezonden heb terwijl ik dat toentertijd wel heb gedaan maar helaas geen bewijs van heb.
    Wat heb ik een spijt dat ik een proefpakket ooit heb aangevraagd. Zal dit dus nooit meer doen, hele dure leerles geweest.
  4. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    .
  5. Auteur
    Anco
    Datum
    Ik krijg steeds te horen dat ik pakket op moet sturen dit heb ik in november al gedaan alleen helaas geen bewijs van.
    Verder hoor ik niets van hun.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen