Klacht Green Tea Slim Patch: Green tea slim patch incassobureau

Anco

In oktober slim patch probeerverpakking aangevraagd voor 6,95 ik dacht daar wil ik het wel voor proberen.
In november werd er ineens 59,95 van mijn rekening gehaald.
Dit heb ik meteen terug laten storten.
Toen op de mail die ik kreeg dat ik dat bedrag moest overmaken meteen gebeld werd niet netjes behandeld en heb gezegd ik stuur alles terug ik wil hier niks van had het nog niet eens open gemaakt omdat door allerlei omstandigheden.
Dus dezelfde dag het pakket in envelop gedaan en retour gezonden.
Nu krijg ik in april ineens een brief van incassobureau dat ik binnen veertien dagen 59,95 over moet maken anders er incassokosten enz bijkomen.hier ben ik nogal van geschrokken.
Heb meteen naar incassobureau mail gestuurd maar moet het gewoon betalen. Wat voel ik me opgelicht!!,
Ik hoop dat iedereen dit leest voordat ze met dit soort praktijken in zee gaan.
Aan het aantal klachten wat ik hier lees ben ik niet de enige.

Dat ik de 59,95 en 6,95 terug gestort krijg.
Wat voel ik me enorm opgelicht door dit bedrijf.

Green Tea Slim Patch
    Geachte heer/mevrouw van Luijt,Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Green tea slim patch.
    Anco
    Krijg te horen dat ik het terug moet sturen terwijl dit in november al is gebeurd.
    Anco
    Krijg ik mail van ze die ik niet kan beantwoorden.
    Dat ik het niet terug gezonden heb terwijl ik dat toentertijd wel heb gedaan maar helaas geen bewijs van heb.
    Wat heb ik een spijt dat ik een proefpakket ooit heb aangevraagd. Zal dit dus nooit meer doen, hele dure leerles geweest.
    Green Tea Slim Patch
    Anco
    Ik krijg steeds te horen dat ik pakket op moet sturen dit heb ik in november al gedaan alleen helaas geen bewijs van.
    Verder hoor ik niets van hun.

Anco

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?