Klacht Green Tea Slim Patch: Klacht ongewenste vervolgzending Green Tea Slimpatch

RW O

Geachte klantenservice van Green tea slimpatch, Zoals ik in mijn eerdere klacht heb vermeld over de inmiddels verstuurde zending a € 59,95 zonder mijn toestemming werd geïncasseerd en ook heb aangegeven geen belang bij de Green te slimpatch dus geen vervolgzendingen en bedrag gestorneerd en geblokeerd voor ongewenste incasso. Nogmaals ik heb hier geen akkoord voor gegeven, ben ook niet verplicht om de kosten voor het vervolgpakketje te betalen. Uiteindelijk de verstuurde zending ongeopend op 12 -03-15. aantekenen retour naar Green Tea Slim Patch. Overigens ben ik wettelijk niet verplicht die ongevraagde vervolgzendingen aan u terug te sturen. Ik behoud mij ten overvloede het recht voor de vervolgzending(en) te behouden. Hopende voldoende te hebben geïnformeerd en wenst hiermee niet meer wordt lastiggevallen. Ik zou het anders genoodzaakt via rechtsbijstand en of consumentenbond waar ik lid van ben moeten afhandelen

Dat ze hun belofte nakomen geen zendingen ontvangen en vordering van 59,95 euro wat ik gelijk ongeopend aantekenen geretourneerd heb. (afgenomen product betekent geen vordering . SIMPEL ! volgens Klantenservice hebben ze mijn abonnement stopgezet. U zult geen zendingen meer ontvangen. Vandaag 23 -03-15 per mail Betreft Factuur Betalingsherinnering 240588 Factuurdatum 10-03-2015 De kosten van dit pakket dienen alsnog betaald te worden. Wanneer u dit doet wordt bij wijze van uitzondering het Green Tea Slim Patch Weight loss plan stopgezet en ontvangt u geen verdere vervolgzendingen. Wij verzoeken u het totaalbedrag binnen 15 dagen na dagtekening te betalen, anders zijn wij helaas genoodzaakt om € 5,00 administratiekosten in rekening te brengen.
Info- Klantenservice GreenTeaSlimPatch

Green Tea Slim Patch is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?