Opgelost door Green Tea Slim Patch: ongevraagd abonnement na aanvraag van proefpakket voor 7 euro

Dho

Via Facebook heb ik een proefpakket aangevraagd waar ik 7 euro voor heb betaald. Vorige week zag ik dat er 59,95 van mijn rekening was afgeschreven en ik kreeg een mail dat de vervolgzending verzonden was. Ik heb niet gevraagd om een abonnement en heb aangegeven bij het bedrijf dat ik geen vervolgzending wil en ook niet ga betalen. Inmiddels heb ik het bedrag geretourneerd. Het antwoord was dat ik er helaas aan vast zat. Hiermee ga ik niet akkoord.

Geen contact meer met dit bedrijf
Geen aanmaningen en vervelende mails

Green Tea Slim Patch
    Geachte mevrouw Honhoff,Wij hebben u een email gestuurd over deze zaak.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
    Dho
    Na allerlei vervelende mails en aanmaningen met dreigementen, bleek er niets meer aan de hand toen ik mijn klacht hier neerlegde. Ik hoef niets meer te betalen!!!..... Daaruit blijkt maar weer dat ze het gewoon proberen. Met een grote mond bereiken ze veel en de enkeling die dit niet pikt nemen ze op de koop toe. Ze zullen vast een hoop verdienen met deze oplichterij. Wanneer gaat de Consumentenbond hier iets aan doen?

Dho

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?