Klacht Green Tea Slim Patch: Ongewenste bestellingen.

Klachtnummer
# 100966
Gebruiker
Katy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enige tijd geleden heb ik telefonisch contact gehad en duidelijk aangegeven dat de producten voor mij niet werkten. Ook heb ik nooit toestemming gegeven voor een automatische incasso. De dame die me te woord stond was absoluut niet vriendelijk . We zijn overeengekomen dat ik nog 3x zou ontvangen en het dan zou stoppen. Ik heb weer pleisters ontvangen en er is weer €59.00 van mijn rekening afgeboekt. Dit was niet de afspraak!

De oplossing

graag allles stoppen .

1 reactie

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Vissenberg,
    We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen