Klacht Green Tea Slim Patch: Onterechte incassao van Hoek en Partners

Catootje

Tot mijn schrik en verbazing , ontving ik van van Hoek en Partners een vervelende incassobrief,betteffende een betaling aan Green tea slim patch.
In okt. Heb ik een proefpakketje aangevraagd en 6,95 betaald. Verder geen verplichtingen aangegaan , betreffende vervolgzendingen. Deze heb ik dan ook nooit ontvangen.
Schets mijn verbazing toen na een maand toch 59,95 euro van mijn rekening af is geschreven,de bank gebeld en het geld gestorneerd. En nu dan als een duveltje uit een doosje deze incassobrief,voel het bedreigend. Een aanmaning o er een produ t dT ik nooit ontvangen heb notabene.
Het bedrijf is niet meer online,dus geen contact en ook nooit kunnen krijgen.
Radar heeft hier op 26 jan.2015 in hun uitzending al aandacht aan besteed,waren heel duidelijk geen enkele geldige erplichting.
Ik begrijp niet dat van Hoek en Partners hiermee in zee gaat. Ze behoren toch ook ce spelregels te kennen.

Ik wil absoluut geen vervelende incasso rie en meer o tvangen.

Green Tea Slim Patch
    Geachte heer/mevrouw Velthof,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Green Tea Slim Patch
    Catootje
    Ik krijg een aabod om een zending te betalen ,waarom ? Ik heb niets ontvangen. Ik heb goede informatie en advies en weet dat ik in mijn recht sta.
    Catootje
    Vervelend gesprek.Ze hebben hun kant en klare verhaal over voorwaarden en moeten betalen.Geen woord over de onterechte incasso,Wacht het verloop wel af.Evt.bij de rechter.

Catootje

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?