Opgelost door Green Tea Slim Patch: Onterechte incasso Green Tea Slim Patch/Van Hoek & Partners

Kerstens

Ondanks een eerdere klacht blijft Van Hoek & Partners Incassoservices in opdracht van Green Tea Slim Patch mij lastig vallen met een onterechte incasso. Van mij wordt (onmogelijk) bewijs gevraagd van retournering van het proefpakket, terwijl de verzending gewoon heeft plaatsgevonden via brievenbus en onaangetekend. De actievoorwaarden stellen hieraan ook geen nadere eisen. Na de retournering werden geen facturen van Green Tea ontvangen en ook geen vervolgzendingen. Dan mag ik er in alle redelijkheid toch van uitgaan dat de retourzending in goede orde is ontvangen? Op mijn bezwaren en argumenten wordt echter niet ingegaan door Green Tea en Van Hoek. De laatste dreigt nu over te gaan tot gerechtelijke incasso.

Stop deze onzinnige incassoprocedure!

Green Tea Slim Patch
    Geachte mev Kerstens,

We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
    Kerstens
    Uitgebreide correspondentie met sterke argumenten/bewijzen (geen betalingsherinneringen ontvangen en geen vervolgzendingen ontvangen) overtuigen blijkbaar nog steeds niet. Incassoprocedure loopt nog steeds door. Zo langzaamaan zou zelfs GreenTeaSlimPatch moeten begrijpen dat dit geen enkele zin heeft.
    Kerstens
    Dossier is door Green Tea Slim Patch gesloten. De aanhouder wint zullen we maar zeggen.

Kerstens

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?