Klacht Green Tea Slim Patch: Onterechte incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109203
Gebruiker
RobE
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft een proefpakket aangevraagd via een facebook-banner (tegen betaling van enkel de verzendkosten, nooit wat ontvangen. Lees ook de klachten op internet omtrent de overeenkomst die vervolgens zou zijn gesloten. Hierover diverse keren gecorrespondeerd met dit bedrijf, echter nu aanmaningen van Hoek en Partners ontvangen en dreigen met een procedure bij de Rechtbank.

In plaats van inhoudelijk te reageren op mijn mail krijg ik steeds weer dezelfde mails.

Ik wil dat mijn klacht serieus wordt beantwoord! Daarnaast wil ik kwijtschelding van de openstaande vordering alsmede van de incasso-kosten.

De oplossing

Kwijtschelding van de gehele (onterechte) vordering

4 reacties

  1. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Exterkate,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Green tea slim patch
  2. Auteur
    RobE
    Datum
    Mooi dat u contact wil opnemen, maar het is nog geen oplossing. Wat moet ik verstaan onder `zo spoedig mogelijk´
  3. Auteur
    Green Tea Slim Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Exterkate,
    Er is contact met u opgenomen via de e-mail begin deze week.
  4. Auteur
    RobE
    Datum
    U geeft geen oplossing, alleen door opnieuw een reactie te plaatsen wordt de klacht gesloten. Dit gaat echt helemaal nergens over.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RobE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen