Klacht Green Tea Slim Patch: onterechte incasso

Pel

In november 2014 een gratis proefpakket ontvangen helaas kreeg ik hier uitslag van en op advies van mijn huisarts moets ik onmiddelijk stoppen met de thee . Begin december 2014 lag er een nieuw pakket en was tevens 59,95 van mijn rekening afgeschreven . ik heb dat bedrag gestoneerd en in een aangetekend pakket alles retour gezonden naar Green Tea . ik heb daarbij ook een begeleidende brief gedaan met uitleg .Daarna in december kregen we een mail waarin stond dat we 59,95 moesten betalen en dat de rest bij uitzondering geanuleerd zou worden .ik heb daaop geantwoord dat ik alles aangetekend retour gezonden had en dat ik niets zou betalen Nu na maanden krijg ik een brief met een aanmaning van Hoek en Partners dat ik maar even 119,80 moest betalen .Ik heb daarop gereageerd met de mededeling dat ik alles heb retour gezonden. hun reactie is dat Green Tea niets retour heeft ontvangen en dat we nu maar even 159,80 moeten betalen ( 40,00 buitengerechtelijke incassokosten )

Ik wil dat dit stopt , ik heb het gratis en het 2e pakkketje netjes aangetekend retour gestuurd met uitleg dat het schadelijk kon zijn voor mijn gezondheid en dat ik op advies van mijn huisarts moest stoppen met de thee .

Green Tea Slim Patch
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice
    Green Tea Slim Patch

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?