Klacht Green Tea Slim Patch: openstaande rekening 59,95

Anna

Ik heb op 10-11-2014 een gratis proefpakket besteld van Green Tea Slim Patch. In de advertentie stond duidelijk 3x gratis pakket, ik hoefde alleen de verzendkosten ad 6,95 te betalen. Toen ik de proefzending ontving, heb ik het pakketje (helaas) niet gelijk open gemaakt. Ik had inmiddels al zoveel negatieve recensies gelezen op internet, dat ik al spijt had. Ik was dan ook alert op een evt. incasso. Het bedrag werd inderdaad afgeschreven en dit heb ik gelijk gestorneerd.Toen heb ik pas dat pakketje opengemaakt, ook mijn eigen schuld dus, en zag ik dat als je het pakketje niet binnen twee weken terug zou sturen, dat je dan een bedrag ad 59,95 verschuldigd zou zijn.
Ik heb onmiddellijk het pakket teruggestuurd, ik heb er niks van gebruikt.
Toen ik het pakket terugstuurde via TNT Post, kostte me dat 2,10 euro. Dus het bedrag ad 6,95 aan verzendkosten klopt dus in zijn geheel niet.
Nu weer aanmaning ontvangen. Het is pure oplichterij om zo te adverteren met 'gratis proefpakket'.

Het bedrag ad 59,95 euro kwijtschelden, aangezien ik dan ook helemaal niks heb gebruikt van het product. Ik heb het netjes in zijn geheel teruggestuurd, alleen niet binnen de 14 dagen.
Ik vind het schandalig hoe dit bedrijf misbruik maakt van zijn positie om te adverteren met gratis proefpakketten en de consument hierin laat trappen.

Green Tea Slim Patch
    Goedemiddag,
    We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green tea slim patch
    Anna
    Ze hebben voorgesteld om geen nieuwe productpakketten meer te sturen. Maar hier gaat het mij niet om. Ik wil de eerdere rekening ad 59,95 kwijtgescholden hebben, aangezien ik alleen een proefpakket heb ontvangen en deze heb geretourneerd.
    Green Tea Slim Patch
    Geachte mevrouw de Leeuw,Wij hebben u een email gestuurd over deze zaak.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch

Ook een klacht indienen over Green Tea Slim Patch?