Opgelost door Greenchoice: afrekening icm Windcentrale lukt niet ..?!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151811
Gebruiker
Vos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wederom laat GreenChoice mij (en meerdere 'windelers') behoorlijk ik de kou staan!!
De winddelers zijn eigenaar van een windmolen en voorzien zodoende GreenChoice van de productie van groene stroom.
Helaas lukt het GreenChoice wederom niet om deze groep mensen op een juiste manier te voorzien van hun jaarnota!

Waarom moeten we zo extreem lang wachten op de jaarnota?
En waarom krijgen verschillende winddelers, verschillende oorzaken (= leugens) te horen??!

Een zeer kwalijke zaak! Zeker omdat deze groep juist betrokken is bij groene stroom!

De oplossing

Zo snel mogelijk (per omgaande) een JUISTE afrekening!

2 reacties

  1. Auteur
    Greenchoice
    Datum
    Beste heer Vos,

    We hebben inmiddels meerdere malen contact met elkaar gehad over uw klacht. Uw nota is voor u opgemaakt en deze heb ik per mail aan u toegestuurd. Mijn collega zal aanstaande woensdag telefonisch contact met u opnemen via uw mobiele nummer om uw overige vragen te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Susanne
    Greenchoice
  2. Auteur
    Vos
    Datum
    Het juist factureren blijft een zeer lastig punt voor GreenChoice.
    Ze gaan me volgend jaar VOOGAF uit zichzelf contacten om mij te melden of het dit jaar wel goed gaat of dat ze weer problemen verwachten .... ik ben benieuwd ...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Greenchoice?