Klacht Greenchoice: Afschuifmentaliteit en niks doen met de verschafte info
Details
Klacht
In de loop van November mijn contract bij Greenchoice opgezegd per 17 december. 17 dec zelf maar achteraan gebeld, want kreeg geen bevestiging, niks. Meterstanden nogmaals doorgegeven en meneer gaf aan dat binnen 3 weken de jaarafrekening zou komen. Na 2.5 week maar eens een belletje gedaan en zeer onbeschoft tewoord gestaan door een klantenservice medewerker. Gaf uiteindelijk aan dat het nog wel 6 weken kon duren door drukte. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging aangezien er de 17de van december niks mee gedaan is. Mevrouw hield nogal van afschuiven en bleef voet bij stuk houden dat het niet haar probleem was dta haar vorige collega er niks mee had gedaan. Naar mijn weten ben je 1 gezicht en 1 bedrijf en dan dien je ownership te tonen i.p.v. een afschuifmentaliteit. Ik wil dus ook nu mijn jaarafrekening waar ik recht op hebGewenste oplossing
Ik wil nu mijn jaarafrekening ontvangen zodat ik het dossier Greenchoice af kan sluiten en nooit weer klant hoef te worden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.