Klacht Greenchoice: Afschuifmentaliteit en niks doen met de verschafte info

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415306
Gebruiker
Martijnabel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In de loop van November mijn contract bij Greenchoice opgezegd per 17 december. 17 dec zelf maar achteraan gebeld, want kreeg geen bevestiging, niks. Meterstanden nogmaals doorgegeven en meneer gaf aan dat binnen 3 weken de jaarafrekening zou komen. Na 2.5 week maar eens een belletje gedaan en zeer onbeschoft tewoord gestaan door een klantenservice medewerker. Gaf uiteindelijk aan dat het nog wel 6 weken kon duren door drukte. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging aangezien er de 17de van december niks mee gedaan is. Mevrouw hield nogal van afschuiven en bleef voet bij stuk houden dat het niet haar probleem was dta haar vorige collega er niks mee had gedaan. Naar mijn weten ben je 1 gezicht en 1 bedrijf en dan dien je ownership te tonen i.p.v. een afschuifmentaliteit. Ik wil dus ook nu mijn jaarafrekening waar ik recht op heb

Gewenste oplossing

Ik wil nu mijn jaarafrekening ontvangen zodat ik het dossier Greenchoice af kan sluiten en nooit weer klant hoef te worden
Geboden oplossing
Hallo M. Van der Stigchel, Dank voor de zeer snelle reactie! Dat is nog eens fantastisch. Zeer netjes en coulant opgelost en ik zie de eindafrekening spoedig tegemoet. Excuses uiteraard aanvaard. Dank voor de inspanning! Martijn Even een punt van kritiek, nu krijg ik een mail dat mijn jaarafrekening klaargemaakt is, maar nu moet ik een maand wachten op mijn geld? 2 weken vind ik normaal, maar een maand is verre van normaal. Graag reactie. 17/01 Nu worden mijn eindstanden weer aangepast, wat is dat nou weer! De eindstanden die ik doorgegeven heb zijn de juiste(foto's aanwezig) en nu dien ik weer 2 weken te wachten op de eindafrekening en weer 4 weken op mijn geld zeker! Ik eis nu een oplossing, anders schakel ik mijn rechtsbijstand in! Per omgaande reactie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Greenchoice
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Greenchoice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen