Klacht Greenchoice: Foute windhandel door Greenchoice

Louche

Koppeling van winddelen aan Greenchoice. Je kunt als klant deze winddelen niet meenemen als je van leverancier verandert. Greenchoice chanteert je op deze manier om toch te blijven. Een schandalige constructie. Bij verkoop van de winddelen moet de klant op de koop toe een boete betalen. Greenchoice zou als 'betrouwbare' energieleverancier zijn klanten absoluut niet met dit soort foute praktijken in aanraking mogen brengen. Het label 'betrouwbaar' is er voor mij nu wel vanaf.

Ik ben zo boos dat ik eigenlijk nooit meer iets met beide partijen te maken wil hebben. Natuurlijk verwacht ik een goede oplossing, maar gezien de eerdere berichten, is dat ijdele hoop. Een goede oplossing zou zijn: ook zonder Greenchoice de opbrengsten kunnen ontvangen (dus rechtstreeks) / de opbrengsten meenemen naar een andere leverancier.

Louche
Greenchoice schuift de verantwoordelijkheid in deze kwestie af naar De Windcentrale. Volgens Greenchoice heeft De Windcentrale de keuze gemaakt om alleen met Greenchoice samen te werken. Dat is natuurlijk een slap verhaal. Het is ook nog eens precies andersom: ik was klant bij Greenchoice en vanuit het vertrouwen in Greenchoice heb ik de keuze voor winddelen gemaakt. Greenchoice heeft mij deze winddelen aangeboden. Het is dus Greenchoice die me erin geluisd heeft! En nu notabene via de winddelen probeert mij als klant te behouden! Een bedrijf waar ik mijn vertrouwen aan geef, doet zoiets niet. Ik ben het vertrouwen in Greenchoice dan ook volledig kwijt en daar draagt deze reactie zeker niet aan bij.

Ook een klacht indienen over Greenchoice?