Opgelost door Greenchoice: Geen respons Greenchoice, verloop aanbod + onmodelijk toegang tot account. 0 reactie, niks

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 348704
Gebruiker
CBSeriously
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas lukt het mij niet om in te loggen. Ik krijg geen e-mail wanneer ik mijn wachtwoord wil veranderen.
Een tijd terug kreeg ik nog mailtjes maar uren later (middernacht) om mijn wachtwoord te veranderen.
Link werkte niet en een nieuw wachtwoord aangevraagd.
Nu heel vaak geprobeerd verdeeld over heel veel dagen, verschillende tijdstippen, verschillende browsers, verschillende instellingen maar geen e-mail. Ook geen bevestiging per email wanneer ik via de website een e-mail stuur.
Geen antwoord wanneer ik handmatig een e-mail stuur via mijn eigen emailadres.

Ik had een nieuw aanbod ontvangen aangaande het einde van mijn abonnement. Door dit gedoe is het aanbod verlopen.
Door zulke frustraties wil ik geen klant meer blijven, terwijl het de bedoeling was wél klant te blijven omdat ik tevreden was de afgelopen maanden.


Het is eigenlijk een simpel iets, wat problematisch verloopt en ik er uiteraard weer achteraan moet gaan.

De oplossing

Meest simpele oplossing is als ik in mijn account kan en het aanbod kan zien. Dan moet er wel een aanbod zijn, want zoals ik nu in mijn mail zie is het aanbod verlopen.
Ik wil mijn huidige contact in kunnen zien, zodat ik een keuze kan maken welk contract nu het beste bij mij past.

1 reactie

  1. Auteur
    CBSeriously
    Datum
    Heel snel een bericht ontvangen van Greenchoice (privé) op klachtenkompas. Probleem met e-mails is bekend.

    Nieuw wachtwoord is toegestuurd, ontvangen en het werkt.
    Ik kan in mijn account en ik heb zowel in mijn account als per e-mail een aanbod ontvangen.

    Klacht is opgelost.

    Bedankt voor de snelle oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CBSeriously
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heel snel een bericht ontvangen van Greenchoice (privé) op klachtenkompas. Probleem met e-mails is bekend. Nieuw wachtwoord is toegestuurd, ontvangen en het werkt. Ik kan in mijn account en ik heb zowel in mijn account als per e-mail een aanbod ontvangen. Klacht is opgelost. Bedankt voor de snelle oplossing!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Greenchoice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen