Klacht Greenchoice: Greenchoice geeft geen antwoord op vragen van bestaande klanten.

sad Niet opgelost
vacca

Greenchoice geeft geen antwoord op vragen van bestaande klanten.
Op 15 mei 2020 krijg ik een verlengingsaanbod van mijn contract. Ik vraag waarom mijn 6400 kwh teruglevering per jaar niet is meegenomen en wat het teruglever tarief voor het nieuwe contract is. (omdat Greenchoice iets meer betaalde per teruggeleverd kwh was ik juist naar Greenchoice overgestapt) Na ruim 1 week geen antwoord ontvangen terwijl er haast bij is in verband met aflopen huidig contract. Aangeboden contract is 187 euro per maand. Dan vraag ik met dezelfde verbruiksgegevens via Consumind de prijzen van de 10 laagste leveranciers aan. Daar staat Greenchoice op plaats 3 met een aanbod voor mij van 161 euro. Het is duidelijk dat Greenchoice er niet is voor vaste klanten. Ik ga deze klacht ook plaatsen op het klachtenkompas van de consumentenbond. Want ik voel met verraden door Greenchoice. Ze zijn geen haar beter als mijn vorige leveranciers die ook een soort monopolie op klantonvriendelijkheid hebben

Een excuus voor het negeren van mijn vragen.
een concreet aanbod gebaseerd op mijn situatie met een teruglevering van 6000 kWh per jaar.

vacca
Ik heb antwoord op mijn vraag. Advies aan greenchoice. Zet in het automatisch gegenereerde verlengingsaanbod ook de zin dat teruglevering niet is meegenomen is in het aanbod. Ook vermelden dat de terugleververgoeding in het nieuwe contract 3 cent minder is dan in het huidige contract. Het is misleidend om er wel bij het eerst aangeboden contract wel te vermelden en bij de verlenging het dood te zwijgen. Nu is greenchoice voor zonnepaneelhouders dus geen excellente leveraciers maar schaart zich bij de andere energieleveranciers achter in de rij.

Ook een klacht indienen over Greenchoice?