Opgelost door Greenchoice: Greenchoice heeft een fout gemaakt maar wilde deze niet zelf corrigeren/oplossen!

angry Opgelost
Vos 569

Administratieve puinhoop. Bijzonder slechte interne communicatie bij een probleem veroorzaakt door Greenchoice zelf. Pas op!
Als Greenchoice het verkeerde bedrag incasseert en je storneert dat zodat ze het goede bedrag kunnen incasseren doen ze dat niet. Het is zo geautomatiseerd dat je automatisch de schuld krijgt en geautomatiseerde dreigbrieven krijgt. Tot slot een dreigbrief dat er afgesloten gaat worden met extra kosten. Schandalig!
Keurig een brief geschreven dat Greenchoice het juiste bedrag met toestemming kan afschrijven. Geen antwoord. Een 2e brief geschreven. Geen antwoord. Nav dreigen met afsluiten weer een brief geschreven. Geen antwoord. Medewerker belde mij en afspraak gemaakt dat ik een excuusbrief zou krijgen. Nooit gehad.
Vroeg of hij op de hoogte was van mijn correspondentie. Nee was het antwoord.
3tal mails gehad van service. 3 verschillende meningen. Blijkbaar is het voor Greenchoice te veel moeite om een eigen gemaakte fout op te lossen. Tjonge tjonge wat een zooitje.
Gewoon juiste bedrag incasseren en klaar. Greenchoice heeft een fout gemaakt. Punt.

Excuus en juiste bedrag incasseren.

Vos 569
Uiteindelijke oplossing Onder druk en dreiging afgesloten te worden heb ik de fout van Greenchoice zelf moeten oplossen.