Klacht Greenchoice: Greenchoice verzuimt uitbetaling van de vastgelegde welkompremie te verwerken in de eindafrekeng.

H.P. Arends

Mijn 1-jarig energiecontract, afgesloten via de Consumentenbond, eindigde op 2 september jl. Al op 7 september, dus mooi snel, de eindafrekening in huis. Echter hierin geen woord over de contractueel vastgelegde welkompremie van €140, die zou worden uitgekeerd als het gehele contract is uitgediend. Na ruim 15 min wachten aan de telefoon vertelde de medewerkster klantenservice, dat het uitbetalen van deze premie vanwege de grote drukte waarschijnlijk pas in november gaat plaatsvinden. Voor mij een weinig plausibele verklaring voor een geautomatiseerd miniprocesje. Hoopt Greenchoice dat de klant dit vergeet en werken ze met het piepsysteem???? Dit hoort toch gewoon een onderdeel te zijn van de eindafrekening??

De vastgelegde welkompremie verrekenen met de eindafrekening.

H.P. Arends
    Greenchoice heeft tot nu toe nog geen enjele reactie gegeven.

H.P. Arends
Aangeboden oplossing? Greenchoice zwijgt in alle talen en heeft ook nog mijn contractueel vastgelegde premie nog niet uitbetaald. Voor mij een goede les, als ik weer aan oversluiten toe ben......

Ook een klacht indienen over Greenchoice?