Klacht Greenchoice: Greenchoice verzuimt uitbetaling van de vastgelegde welkompremie te verwerken in de eindafrekeng.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554707
Gebruiker
H.P. Arends
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn 1-jarig energiecontract, afgesloten via de Consumentenbond, eindigde op 2 september jl. Al op 7 september, dus mooi snel, de eindafrekening in huis. Echter hierin geen woord over de contractueel vastgelegde welkompremie van €140, die zou worden uitgekeerd als het gehele contract is uitgediend. Na ruim 15 min wachten aan de telefoon vertelde de medewerkster klantenservice, dat het uitbetalen van deze premie vanwege de grote drukte waarschijnlijk pas in november gaat plaatsvinden. Voor mij een weinig plausibele verklaring voor een geautomatiseerd miniprocesje. Hoopt Greenchoice dat de klant dit vergeet en werken ze met het piepsysteem???? Dit hoort toch gewoon een onderdeel te zijn van de eindafrekening??

De oplossing

De vastgelegde welkompremie verrekenen met de eindafrekening.

1 reactie

  1. Auteur
    H.P. Arends
    Datum
    Greenchoice heeft tot nu toe nog geen enjele reactie gegeven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.P. Arends
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangeboden oplossing? Greenchoice zwijgt in alle talen en heeft ook nog mijn contractueel vastgelegde premie nog niet uitbetaald. Voor mij een goede les, als ik weer aan oversluiten toe ben......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Greenchoice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen